بیا ای آشنا ای هم قسم ای سرسپرده

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

بیا ای آشنا ای هم قسم ای سرسپرده

بیا ای آشنا ای هم قسم ای سرسپرده
اگه راهی نشی پیشم نیای دل دیگه مرده
مثل یه برگ زرد تو چنگ باد روی زمینم
یه شبگرد غریب از سوی عشق چله نشینم
نمیدونی از عشقت چجور دارم میسوزم
بیا بی تو میمیرم دوستت دارم هنوزم
بیا تنهام نذار ای نازنین گریه م میگیره
بیا ای مهربون اینجا بمون نگو که دیره
دیگه کار منه از صبح تا شب گریه و هق هق
تو کبریت جونو نزن دیگه به قلب عاشق
نمیدونی از عشقت چجور دارم میسوزم
بیا بی تو میمیرم دوستت دارم هنوزم
بیا که زندگی بی تو دیگه رنگی نداره
بیا که یاد تو این دلمو آروم بذاره
توی هفت آسمون من ندارم یه ستاره
به جرم عشق تو این دل پای چوبه داره


نظرات شما عزیزان:

ashk
ساعت22:52---12 آذر 1393

دلم تنگ است ...
دلم اندازه ی حجم قفس تنگ است،
سکوت از کوچه لبریز است،
صدایم خیس و بارانی ست،
نمی دانم چرا؟
در قلب من پاییز طولانی ست ...!

پاسخ:ممنون اشک جان زیبا بود


MeHrSa
ساعت14:37---8 مرداد 1393
bah bah basi zibast

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 2 مرداد 1393برچسب:شقایق های عاشق,ساعت 11:58 PM توسط AYDIN Y-O_U |